Η Επόμενη Γενιά/ΤΑ ΖΟΜΠΙ Σύγκρουση Κόσμων: Συναυλιακό Αφιέρωμα
Μπείτε στους κόσμους των ΖΟΜΠΙ και της Επόμενης Γενιάς για ένα πρωτοφανές συναυλιακό υπερθέαμα που ενώνει για πρώτη φορά τους πρωταγωνιστές τους στη σκηνή. Πρωταγωνιστούν οι Μάλια Μπέικερ, Μαλακάι Μπάρτον, Κάιλι Καντράλ, Τζόσουα Κόλεϊ, Μεκόνεν Νάιφ, Ντάρα Ρενέ και Φρέγια Σκάι, με ξεχωριστούς καλεσμένους όπως οι Ρίτα Όρα, Μάιλο Μάνχαϊμ, Μεγκ Ντόνελι, Λιαμάνι Σεγκούρα και άλλοι.
Ταξιδέψτε στους κόσμους των ΖΟΜΠΙ και της Επόμενης Γενιάς για ένα πρωτοφανές συναυλιακό υπερθέαμα που ενώνει για πρώτη φορά στη σκηνή τους πρωταγωνιστές τους. Πρωταγωνιστούν οι Μάλια Μπέικερ, Μαλακάι Μπάρτον, Κάιλι Καντράλ, Τζόσουα Κόλεϊ, Μεκόνεν Νάιφ, Ντάρα Ρενέ και Φρέγια Σκάι, μαζί με ξεχωριστούς καλεσμένους, όπως η Ρίτα Όρα, ο Μάιλο Μάνχαϊμ, η Μεγκ Ντόνελι, η Λιαμάνι Σεγκούρα και άλλοι. Απολαύστε από την πρώτη σειρά μια μουσική γιορτή με τον κόσμο, τους χαρακτήρες και τα τραγούδια των δύο επιτυχημένων σειρών.