Neighbourwood
Ένας φιλόδοξος μπούφος φυσικός είναι αποφασισμένος να βαδίσει στα χνάρια των ξακουστών προγόνων του, λύνοντας μια ζόρικη εξίσωση. Τα σχέδιά του όμως πάνε περίπατο, όταν ένας τρυποκάρυδος γίνεται ο νέος του γείτονας.
Βαθιά στο δάσος, σε ένα δεντρόσπιτο, ζει μια κουκουβάγια. Αποφασισμένη να βαδίσει στα χνάρια των διάσημων επιστημόνων προγόνων της, προσπαθεί να λύσει μια δύσκολη εξίσωση. Όταν όμως ένας τρυποκάρυδος μετακομίζει δίπλα της, η ησυχία της διαταράσσεται και πρέπει να αναλάβει δράση ενάντια στον ταραξία. Κι όμως, κάθε προσπάθεια να τον κάνει να σωπάσει αποτυγχάνει, βγάζοντας την κουκουβάγια εκτός πορείας. Τελικά, αυτός ο αντιπερισπασμός τη βοηθά άθελά του να βρει τη λύση στην εξίσωση φυσικής της.