Όλα Καλά
Μια συνηθισμένη οικογένεια καλείται να διαχειριστεί ένα τραγικό γεγονός: τη σοβαρή ασθένεια του παιδιού τους. Η ζωή κάθε μέλους της κλονίζεται. Οι καταστροφές μάς κάνουν πιο ανθρώπινους, αν και όχι απαραίτητα καλύτερους.
Μια οικογένεια καλείται να διαχειριστεί ένα τραγικό γεγονός, τη σοβαρή ασθένεια του παιδιού τους, γεγονός που συνταράζει τις ζωές των μελών της. Η Αν, η μητριάρχισσα, μια συγγραφέας ευπώλητων βιβλίων αυτοβοήθειας, έρχεται αντιμέτωπη με τον εκδότη και εραστή της, που κατηγορείται για παρενόχληση. Ο Πασκάλ ο σύζυγος της Αν, ζει για χρόνια παραμελημένος από τη γυναίκα του. Η κόρη τους, Κλερ, έχει επηρεαστεί βαθιά από την ασθένεια της ανιψιάς της, ενώ πρέπει παράλληλα να αντιμετωπίσει την κόρη του συντρόφου της καθώς και την πρώην γυναίκα του. Η Μαριόν παλεύει να διαχειριστεί τον γάμο της, την ασθένεια της κόρης της και την έλξη της προς τον Λουί, τον οποίο γνώρισε στο νοσοκομείο. Ο Βενσάν, ο μικρότερος αδερφός της Κλερ και της Μαριόν, είναι ένας γοητευτικός αεροσυνοδός που έπαιρνε τη ζωή ελαφριά. Η Ροζ υποβάλλεται σε μεταμόσχευση του μυελού των οστών, ενώ η ζωή συνεχίζεται με τα καθημερινά της προβλήματα, μα όχι χωρίς ελπίδα και χιούμορ.
Οι Βασέρ ετοιμάζονται για μεταμόσχευση μυελού των οστών της Ροζ, ετών 9, που πάσχει από λευχαιμία.
Τη μέρα της μεταμόσχευσης, η Μαριόν είναι σε άρνηση κι η Κλερ προσπαθεί να τη βοηθήσει να συνέλθει.
Βδομάδες στο νοσοκομείο μετά τη μεταμόσχευση, η υγεία της Ροζ δεν δείχνει σημάδια βελτίωσης.
Η Μαριόν, παρά την ανακούφιση, διαπιστώνει πως στη ζωή στο σπίτι με την Ροζ εκείνη γίνεται τυρανική.
Η Κλερ και η Μαριόν πάνε διακοπές με τη Λεονί και τη Λου, αλλά ο ήλιος δεν γιατρεύει τη θλίψη.
Η Ροζ παίρνει εξιτήριο για τα Χριστούγεννα. Η Κλερ συνειδητοποιεί πως ίσως είναι τα τελευταία της.
Η Ροζ είναι στην εντατική. Οι γιατροί λένε στους γονείς της ότι της μένουν μόνο λίγες μέρες.
Τρεις βδομάδες πέρασαν κι οι γιατροί δεν καταλαβαίνουν: η Ροζ είναι ακόμα ζωντανή και πάει καλύτερα.