Η Ηθοποιός
Η Γιάσεμιν Ντέριν, μια διάσημη Τουρκάλα ηθοποιός, ζει εδώ και πολλά χρόνια διπλή ζωή. Κρυμμένη πίσω από τη φήμη της, η απρόσμενη δεύτερη ταυτότητα της Γιάσεμιν την παρασύρει στη δίνη μιας περιπέτειας γεμάτης μυστικά.
Η Γιάσεμιν, μια από τις πιο διάσημες ηθοποιούς στην Τουρκία, ζει εδώ και πολλά χρόνια διπλή ζωή.
Αφού στην τελευταία της καταδίωξη η Γιάσεμιν σκότωσε κάποιον άσχετο, όλοι γύρω της φαντάζουν απειλή.
Η Γιάσεμιν βλέπει έναν ύποπτο στο βίντεο της τελετής απονομής και τον ακολουθεί μέχρι το σπίτι του.
Έπειτα από έρευνες, ο Άχμετ διαπιστώνει ότι μια εταιρεία ονόματι Zone 22 κυνηγάει τη Γιάσεμιν.
Η Γιάσεμιν έχει λαμπερή παρουσία σε μια φωτογράφιση σε ακριβό ξενοδοχείο της Κωνσταντινούπολης.
Ο Σεμίχ πιστεύει ότι ο φόνος του Γιουσούφ μπορεί να αξιοποιηθεί για να τους οδηγήσει στην Κυνηγό.
Η Γιάσεμιν είναι αναγκασμένη να κάνει ό,τι της ζητά ο Μαζχάρ, ενώ η Γκιουνές βρίσκεται στα ίχνη της.
Γιάσεμιν και Τάνερ πάνε σε τηλεοπτική εκπομπή, όπου αυτός βρίσκει φρικτό θάνατο σε ζωντανή μετάδοση.