Wild Icons of Iberia
Στην Ιβηρική Χερσόνησο ζουν ζώα των οποίων η δύναμη έχει εμπνεύσει μύθους για αιώνες. Αυτή η ταινία αποκαλύπτει την ιδιωτική ζωή χρυσαετών, αγριοκάτσικων και λύκων, ανακαλύπτοντας γιατί αυτά τα άγρια είδωλα λατρεύονται από την προϊστορία μέχρι τις μέρες μας.