Homo Futurus: The Inside Story
Δύο επιστήμονες, η Μαρί-Ζοζέφ Ντεσαγέ και η Ανν Νταμπρικούρ Μαλασέ, διατυπώνουν θεωρία για την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους στο μέλλον, βασισμένες σε ανατομικές και σκελετικές παρατηρήσεις.