Fosse/Verdon
Ο διάσημος χορογράφος Μπομπ Φόσι, το έργο του οποίου αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για πολλούς καλλιτέχνες και η καταξιωμένη χορεύτρια του Μπρόντγουεϊ Γκουέν Βέρντον ξεκινούν μια προσωπική κι επαγγελματική σχέση που θα κρατήσει δεκαετίες και θα αλλάξει το πρόσωπο της αμερικανικής ψυχαγωγίας, αλλά θα πληρώσουν ένα τίμημα στην επιδίωξη του μεγαλείου.
Καλύπτοντας διάστημα πέντε δεκαετιών, το «Fosse/Verdon» εξερευνά την ξεχωριστή ερωτική και δημιουργική σχέση μεταξύ του Μπομπ Φόσι και της Γκουέν Βέρντον. Εκείνος οραματιστής σκηνοθέτης κι ένας από τους πιο επιδραστικούς χορογράφους και σκηνοθέτες του θεάτρου. Εκείνη η μεγαλύτερη χορεύτρια του Μπρόντγουεϊ όλων των εποχών. Μόνο ο Μπομπ μπορούσε να δημιουργήσει τα πρωτοποριακά μιούζικαλ που επέτρεπαν στην Γκουέν να δείξει το μεγαλείο της. Μόνο η Γκουέν μπορούσε να υλοποιήσει το μοναδικό όραμα στο κεφάλι του Μπομπ. Μαζί, άλλαξαν το πρόσωπο της αμερικανικής διασκέδασης, αλλά με υψηλό αντίτιμο.