Ο Λι, ένας απογοητευμένος ερασιτέχνης grunge rocker, και η Σίντι Σι, μια ποπ τραγουδίστρια που θέλει να ξεφύγει από την εικόνα της, βρίσκονται σε σταυροδρόμι. Μια απρόσμενη συμπάθεια αναπτύσσεται μεταξύ τους σε αυτή τη μαύρη κωμωδία για ροκ όνειρα και απρόβλεπτη αγάπη.