Καθηγητής Αγγλικών
Ο Έβαν Μαρκέζ είναι καθηγητής Αγγλικών στο Όστιν του Τέξας και συχνά βρίσκεται μπλεγμένος ανάμεσα στις προσωπικές, επαγγελματικές και πολιτικές πτυχές που έχει η δουλειά σ' ένα λύκειο.