I Livets Slutskede
Πώς αισθάνεστε γνωρίζοντας ότι δεν έχετε μέλλον για το οποίο να ελπίζετε; Πώς αντιμετωπίζετε τη συνειδητοποίηση ότι έχετε μόνο δύο ημέρες, δύο εβδομάδες ή ίσως ένα μέγιστο δύο μηνών για να ζήσετε; Το Hospice στην Ουψάλα, ένα μέρος για ανθρώπους με πολύ λίγο χρόνο ζωής, ανοίγει τις πόρτες του στους θεατές.