Ημέρα Ανεξαρτησίας
Όταν οι εξωγήινοι φτάνουν στη Γη και απειλούν να εξαφανίσουν την ανθρώπινη φυλή, εναπόκειται σε λίγους επιζώντες, οπλισμένους μόνο με κατώτερη τεχνολογία, εξυπνάδα και θάρρος, να τους σταματήσουν.
Ζήστε το έπος επιστημονικής φαντασίας που ξεκίνησε νέα εποχή στην παραγωγή ταινιών με αυτήν την πρόσφατα αποκατεστημένη έκδοση. Ο σκηνοθέτης Ρόλαντ Έμεριχ και ο παραγωγός Ντιν Ντέβλιν ενώνουν τις δυνάμεις τους με ένα καστ αστέρων που περιλαμβάνει τους Γουίλ Σμιθ, Τζεφ Γκόλντμπλουμ και Μπιλ Πούλμαν. Όταν πανίσχυροι εξωγήινοι εισβάλουν, η μόνη ελπίδα του κόσμου είναι να ενωθούν και να δώσουν ένα τελευταίο χτύπημα για να σωθεί η ανθρωπότητα.