Washington Black
Μια περιπέτεια επικών διαστάσεων που ακολουθεί τον καλλιτέχνη και επιστήμονα Τζορτζ «Γουός» Μπλακ καθώς ξεκινά ένα ταξίδι σε όλο τον κόσμο με τη βοήθεια μιας αλλόκοτης ιπτάμενης μηχανής. Το ταξίδι του τον οδηγεί στην Αμερική, στις παγωμένες θάλασσες της Αρκτικής, στους γοτθικούς πύργους της παλιάς Ευρώπης και στις ερήμους της Βόρειας Αφρικής, ενώ παραμένει πάντα ένα βήμα μπροστά από έναν αδίστακτο κυνηγό επικηρυγμένων.