Η λαμπρή, χαρισματική και γοητευτική καθηγήτρια Αναλίζ Κίτινγκ επιλέγει για πρακτική τέσσερις φοιτητές Νομικής από την τάξη της. Κανείς τους δεν φανταζόταν ότι θα χρειαστεί να εφαρμόσουν όσα έμαθαν στην πραγματική ζωή, σ' αυτό το αριστουργηματικό, σέξι και καθηλωτικό δικαστικό θρίλερ από τη Σόντα Ράιμς και την Μπέτσι Μπιρς, υπεύθυνες παραγωγής των «Grey’s Anatomy» και «Scandal».