Κωμωδία, Κινούμενα σχέδια
Ο Γκούφυ είναι ένας πατέρας που μεγαλώνει μόνος του τον γιο του, Μαξ, στη Σπούνερβιλ. Τελικά, ο Γκούφυ κι ο Μαξ μετακομίζουν δίπλα στον παλιό φίλο του Γκούφυ, τον Πιτ και την οικογένειά του. Ο γιος του Πιτ και ο Μαξ γίνονται οι καλύτεροι φίλοι και κάνουν τα πάντα παρέα.