Edith
Μια εξερεύνηση του πώς ξεπερνάμε την απώλεια, συμφιλιωνόμαστε με το παρελθόν και βρίσκουμε ξανά λόγο να ζούμε. Μια ιστορία για το σπαρακτικό, αναπόφευκτο πέρασμα του χρόνου και τη διαχείριση του πένθους.