Οικογενειακός Εφιάλτης: Τι Συνέβη στον Ταί και την Μπριν;
Όταν καταγγελίες για κακοποίηση διχάζουν μια οικογένεια στη Γιούτα, ξεσπά δικαστική μάχη για την επιμέλεια. Μετά την απόφαση του δικαστηρίου για επανένωση με τον πατέρα τους, ο Τάι και η Μπριν ταμπουρώνονται σε ένα δωμάτιο για 54 μέρες, μεταδίδοντας ζωντανά τη διαμαρτυρία τους και μετατρέποντας την κρίση τους σε viral αναμέτρηση.
Όταν κατηγορίες κακοποίησης διαλύουν μια οικογένεια στη Γιούτα, ξεσπά μια σκληρή μάχη για την κηδεμονία. Μετά από δικαστική εντολή που στέλνει τα παιδιά σε ένα αμφιλεγόμενο πρόγραμμα επανένωσης, ο Τάι και η Μπριν παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους. Ταμπουρώνονται σε ένα υπνοδωμάτιο για 54 μέρες, μεταδίδουν ζωντανά τη διαμαρτυρία τους και μετατρέπουν μια προσωπική οικογενειακή κρίση σε ένα viral φαινόμενο που απασχολεί όλη τη χώρα.