Μακριά Από Το Δέντρο
Η ανατροφή είναι δύσκολη, ειδικά όταν η περιέργεια τραβάει ένα νέο ρακούν, του οποίου ο γονιός προσπαθεί να κρατήσει και τους δύο ασφαλείς. Στο μικρού μήκους κινούμενο σχέδιο των Στούντιο της Walt Disney ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ, αυτός ο νεαρός μαθαίνει να ζει με ανοιχτή καρδιά… ακόμα κι όταν ελλοχεύει ο κίνδυνος.