Βομβιστική Επίθεση στην Οκλαχόμα Σίτι: Μία Ημέρα στην Αμερική
Μια συγκλονιστική αναφορά στην πιο θανατηφόρα βομβιστική επίθεση στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών, μέσω των ατόμων που την έζησαν.
Στις 19 Απριλίου 1995, οι Ηνωμένες Πολιτείες βίωσαν την πιο θανατηφόρα τρομοκρατική βομβιστική επίθεση στην ιστορία τους. Τριάντα χρόνια μετά, αυτή η μίνι σειρά τριών επεισοδίων παρουσιάζει την ιστορία εκείνης της ημέρας, μέσω των ατόμων που την έζησαν: των ανθρώπων της Οκλαχόμα. Οι απίστευτες ιστορίες επιβίωσης και πόνου ξετυλίγονται μαζί με την πανεθνική έρευνα για δικαιοσύνη.