Το Ατμόπλοιο Γουίλι
Η πρώτη ταινία του Μίκυ Μάους και η πρώτη ταινία κινουμένων σχεδίων με συγχρονισμένο ήχο. Ο Μίκυ Μάους είναι ένας σκανταλιάρης ναύτης σε ένα ατμόπλοιο υπό τις διαταγές του τυραννικού Μαύρου Πιτ.
Η πρώτη ταινία του Μίκυ Μάους και η πρώτη ταινία κινουμένων σχεδίων με συγχρονισμένο ήχο. Ως σκανταλιάρης ναύτης ενός ατμόπλοιου, ο Μίκυ, προς χαρά της Μίννι, παίζει το «Γαλοπούλα στο Καλαμάκι» με ένα θηριοτροφείο ζώων για ορχήστρα. Ο τυραννικός Μαύρος Πιτ δεν είναι ικανοποιημένος και ο Μίκυ καταλήγει να ξεφλουδίζει πατάτες.