Η πρωταθλήτρια γυμναστικής Νατάσα Κόουτς πάσχει από μια σπάνια πάθηση που μπορεί να προκαλέσει σοβαρή αλλεργική αντίδραση σε οτιδήποτε —ακόμα και στον εαυτό της. Μετά από 27 αναφυλακτικά σοκ, η ταινία παρακολουθεί την ταραχώδη ανάρρωσή της καθώς παλεύει να αγωνιστεί ξανά.