Αυτό το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει την πιο πολυτελή μονάδα υποβοηθούμενης φροντίδας του Μαϊάμι, το The Palace, όπου οι πλούσιοι κάτοικοι απολαμβάνουν την πολυτέλεια, ενώ το προσωπικό εξυπηρετεί κάθε τους επιθυμία.