Princes of the Palace
Ακολουθήστε τη ζωή των βρετανών πριγκίπων, με συνεντεύξεις από βασιλικούς βιογράφους. Μάθετε από τους γνώστες που τους γνωρίζουν καλύτερα πώς κάθε γενιά πριγκίπων εκπαιδεύεται για τα καθήκοντά της σε έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς.