Στα βάθη της Πειρατικής Πόλης
Κρυμμένα κάτω από τα νερά του λιμανιού Κίνγκστον της Τζαμάικα βρίσκονται τα ερείπια της μεγαλύτερης πειρατικής πόλης όλων των εποχών, του Πορτ Ρόγιαλ. Στις 7 Ιουνίου 1692, ένας σεισμός ακολουθούμενος από τσουνάμι κατέστρεψε την πόλη. Ο αρχαιολόγος δρ Τζον Χέντερσον χρησιμοποιεί την τελευταία επιστημονική έρευνα υψηλής τεχνολογίας για να αποκαλύψει, για πρώτη φορά, την πλήρη έκταση της βυθισμένης πόλης των 33 έικρ.