Πίσω από τη Σημαία
Το "Πίσω από τη Σημαία" είναι μια κρυφή ματιά στις εγκαταστάσεις του μεγαλύτερου κατασκευαστή αμερικανικών σημαιών και ιστών στη χώρα, όπου πρόσφυγες και μετανάστες που έχουν ρισκάρει τα πάντα για να έρθουν στην Αμερική, δίπλα στους συναδέλφους τους από τις μεσοδυτικές πολιτείες, ράβουν 5 εκατομμύρια αμερικανικές σημαίες τον χρόνο.
Η National Geographic Documentary Films, η βραβευμένη με Όσκαρ σκηνοθέτις Cynthia Wade, και η βραβευμένη σκηνοθέτις Sharon Liese, με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο στη διεύθυνση εκτέλεσης παραγωγής, παρουσιάζουν το "Πίσω από τη Σημαία", ένα ντοκιμαντέρ που θέτει ένα από τα πιο καίρια ερωτήματα των ημερών μας: Για ποιον είναι η αμερικανική σημαία; H Eder Flag, εταιρεία που ανήκει στους ίδιους τους εργαζόμενούς της, βρίσκεται στο Όουκ Κρικ του Γουισκόνσιν. Η εταιρεία ράβει κι αποστέλλει πέντε εκατομμύρια αμερικανικές σημαίες τον χρόνο. Οι εργαζόμενοι που φτιάχνουν τις σημαίες – ντόπιοι, μετανάστες και πρόσφυγες – ράβουν άστρα και λωρίδες, καθώς παλεύουν με την ταυτότητά τους και το αίσθημα του ανήκειν. Η υπεύθυνη ραψίματος Ράντιτσα μετανάστεψε από τη Σερβία και πιστεύει πως κάθε σημαία έχει ψυχή. Ο Αλί επέζησε τον πόλεμο στο Ιράκ και μαθαίνει να χρησιμοποιεί τη ραπτομηχανή μόλις 90 μέρες μετά την άφιξή του στις ΗΠΑ. Η ειλικρινής φιλία της ντόπιας Μπαρμπ με τους μετανάστες συνάδελφούς της αντικρούει τα σθεναρά συντηρητικά της πιστεύω. Ο Σούγκαρ Ρέι, μαύρος, γέννημα θρέμμα του Μιλγουόκι, αναστοχάζεται την πολύπλοκη σχέση του με τις ΗΠΑ. Ο καθένας τους εξετάζει τι αντιπροσωπεύει η αμερικανική σημαία – και για ποιους - σε ένα έθνος κι έναν κόσμο που αλλάζει. Το "Πίσω από τη Σημαία" είναι μια ματιά εκ του σύνεγγυς στους ανθρώπους που με τα χέρια τους κατασκευάζουν το πιο αναγνωρίσιμο σύμβολο των ΗΠΑ.