Mars Colony
Ο Λογκάν, ένας έφηβος εμμονικός με τη ζωή στον Άρη, δέχεται επίσκεψη από έναν άντρα που ισχυρίζεται ότι είναι ο μελλοντικός εαυτός του, 40 χρόνια πιο μεγάλος. Ο άντρας ζητάει από τον Λογκάν να σώσει την ανθρωπότητα.
Ο Λογκάν, 16 ετών, είναι ένας ανήσυχος έφηβος. Το επιστημονικό του όνειρο για μια καλύτερη ζωή στον Άρη είναι η μόνη του διέξοδος από τη θλιβερή καθημερινότητά του. Είναι γεμάτη συγκρούσεις και στο σπίτι και στο σχολείο, όπου έχει στιγματιστεί ως νταής. Μια παράξενη νύχτα, δέχεται επίσκεψη από έναν μυστηριώδη άντρα που ορκίζεται ότι είναι ο μελλοντικός εαυτός του Λογκάν, 40 χρόνια μεγαλύτερος. Ο άντρας τού ζητάει να αναλάβει μια εξαιρετικά σημαντική αποστολή: να σώσει την ανθρωπότητα.