Ο Χιούμπερτ Μπάτλερ φυγάδευσε Εβραίους στην Ιρλανδία πριν από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και αποκάλυψε την κλίμακα της γενοκτονίας των Σέρβων στην Κροατία. Παρά την προσπάθεια φίμωσής του στην Ιρλανδία, στα 85 του γνώρισε απρόσμενη εκδοτική επιτυχία.