The Following Year
Σε ένα δυστοπικό μέλλον, ένας αγρότης υποδέχεται τον κλώνο ενός σημαντικού ανθρώπου από το παρελθόν του, ο οποίος πέθανε υπό τραγικές συνθήκες. Ωστόσο, καθώς ο κλώνος μαθαίνει για το κοινό τους παρελθόν, ανακαλύπτει στοιχεία που την κάνουν να αμφισβητεί την ιστορία του αγρότη.