Ο Φόρκι Ρωτάει: Τι είναι το Κατοικίδιο;
Η αστυνόμος Ριμπ Τικλς αφηγείται στον Φόρκι μια φρικτή εμπειρία που είχε κάποτε με μία γάτα.