Στον Κόσμο Των Ζώων
Σε αυτήν την κωμική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων, η Μέιμπελ, λάτρης των ζώων, εκμεταλλεύεται μια ευκαιρία να χρησιμοποιήσει μια νέα τεχνολογία που "διοχετεύει" τη συνείδησή της σε έναν αληθοφανή ρομποτικό κάστορα, επικοινωνώντας έτσι απευθείας με ζώα. Καθώς κάνει φοβερές ανακαλύψεις, η Μέιμπελ γίνεται φίλη με έναν χαρισματικό κάστορα και πρέπει να συγκεντρώσουν ολόκληρο το ζωικό βασίλειο για να αντιμετωπίσουν μια τεράστια, επικείμενη, ανθρώπινη απειλή.
Σε αυτήν την κωμική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων της Disney και της Pixar, η Μέιμπελ, λάτρης των ζώων (φωνή της Πάιπερ Κούρντα), εκμεταλλεύεται μια ευκαιρία να χρησιμοποιήσει μια νέα τεχνολογία που "διοχετεύει" τη συνείδησή της σε έναν αληθοφανή ρομποτικό κάστορα, επικοινωνώντας έτσι απευθείας με ζώα. Καθώς ανακαλύπτει μυστήρια στον κόσμο των ζώων, που δεν μπορούσε να φανταστεί ούτε στα πιο τρελά της όνειρα, η Μέιμπελ γίνεται φίλη με τον χαρισματικό κάστορα Βασιλιά Τζορτζ (φωνή Μπόμπι Μόινιχαν), και πρέπει να συγκεντρώσουν ολόκληρο το ζωικό βασίλειο για να αντιμετωπίσουν μια τεράστια, επικείμενη, ανθρώπινη απειλή: τον Τζέρι Τζενεράτζο, τον γαλίφη δήμαρχο της περιοχής (φωνή του Τζον Χαμ). Τις φωνές τους δανείζουν οι επίσης σταρ Κάθι Νατζίμι, Ντέιβ Φράνκο και Μέριλ Στριπ. Την ταινία σκηνοθετεί ο Ντάνιελ Τσονγκ, ενώ το σενάριο είναι του Τζέσι Άντριους.