Wake Up
Ο Σόνι και η Λέιλα, ένα νέο, ευτυχισμένο και συμπαθές ζευγάρι, μοιάζουν να τα έχουν όλα. Όταν, όμως, ο Σόνι κοιμάται, όλα αλλάζουν, και οι μελανιές της Λέιλα είναι η απόδειξη.