Wale
Ένας δεκαοχτάχρονος έφηβος παραβάτης προσπαθεί να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση ως μηχανικός, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο όταν είσαι ένας νεαρός, μαύρος άντρας με εγκληματικό παρελθόν. Οι δουλειές πάνε ακόμα χειρότερα όταν σε παγιδεύει ένας από τους νέους σου πελάτες για ένα ειδεχθές έγκλημα.