Τα τέρατα τρομοκρατούνται όταν ένα γλυκό κοριτσάκι περιπλανιέται στον κόσμο τους. Εξαρτάται από τον Σάλι και τον Μάικ, την κορυφαία ομάδα φόβου, αν θα καταφέρουν να μην το δει κανείς και να το γυρίσουν σπίτι του.
O αξιαγάπητος Σάλι (Τζον Γκούντμαν) και ο σπιρτόζος βοηθός του Μάικ Βασόβσκι (Μπίλι Κρίσταλ) είναι η κορυφαία ομάδα φόβου στην Μπαμπούλας Α.Ε., το μεγαλύτερο εργοστάσιο τρόμου στην Τερατούπολη. Τα τέρατα τρομοκρατούνται όταν ένα μικρό κοριτσάκι που το λένε Μπου περιπλανιέται στον κόσμο τους. Εξαρτάται από τον Σάλι και τον Μάικ, αν θα καταφέρουν να μην τη δει κανείς και να τη γυρίσουν σπίτι της.