Μια φορά κι έναν καιρό, ένας ευγενικός εφευρέτης δημιούργησε έναν γοητευτικό νεαρό ονόματι Έντουαρντ. Όμως, ο εφευρέτης πέθανε πριν ολοκληρώσει τον Έντουαρντ, ο οποίος είχε κοφτερά μεταλλικά ψαλίδια αντί για χέρια. Ο Έντουαρντ ήταν λυπημένος και μόνος, μέχρι που μια ευγενική κυρία, πωλήτρια καλλυντικών, τον κάλεσε να ζήσει με την οικογένειά της στα φανταστικά Προάστια.