The Tatami Time Machine Blues
12 Αυγούστου. Όταν το τηλεχειριστήριο του κλιματιστικού του οικοτροφείου καταστρέφεται κατά λάθος από αναψυκτικό που χύθηκε, ο "Άι" καταστρώνει σχέδιο να επιστρέψει στο χθες με μια χρονομηχανή για να ανακτήσει το τηλεχειριστήριο προτού χαλάσει. Ωστόσο, ο πλακατζής φίλος του, ο Όζου, δεν μπορεί να αντισταθεί και να μην παίξει με περασμένα γεγονότα, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι αυτό θα φέρει το σύμπαν στο χείλος της καταστροφής. Τώρα ο "Άι" τρέχει στον χρόνο για να αποφύγει την καταστροφή.