Σκι με τον Γκούφι
Αφού καταλήξει στο πώς θα ντυθεί, ο Γκούφυ πηγαίνει στο βουνό για να επιδείξει την τέχνη του σκι. Μέσα από μια σειρά αστείων περιπετειών, ο Γκούφυ δείχνει πώς στρίβει, πώς κάνει σκι ανάποδα, αλλά και πώς κάνει άλματα.