Τα Μυστικά της Άγριας Ινδίας
Η σειρά «Τα Μυστικά της Άγριας Ινδίας» παρουσιάζει την ποικιλομορφία και το δράμα των απίστευτων ινδικών τοπίων. Καθένα από τα τρία επεισόδια της σειράς εστιάζει σε ένα εμβληματικό οικοσύστημα, μια γρήγορη ματιά για τον τρόπο που λειτουργεί η ζωή σε κάθε μοναδικό περιβάλλον. Γεμάτη όμορφες, αλλόκοτες συμμαχίες, κακουχίες, θάνατο και νέα ζωή, αυτή η σειρά φέρνει τον τηλεθεατή κοντά στο θέαμα της άγριας ζωής στο πετράδι του στέμματος της ασιατικής φυσικής ιστορίας.
Θα γνωρίσουμε τους ρινόκερους, που ενώ επέζησαν σε 37 εκατομμύρια χρόνια εξέλιξης, τώρα κινδυνεύουν.