The Day Diego Returned to the Azteca
Το 2000, ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα επιστρέφει στο Στάδιο Αζτέκα, χωρίς να ξέρει ότι θα είναι η τελευταία φορά μετά τον θρυλικό θρίαμβο του 1986. Σε αυτό το ιερό γήπεδο, ο Ντιέγκο έφτασε στην κορυφή του ποδοσφαίρου, γράφοντας για πάντα το όνομά του στις καρδιές των φιλάθλων. Το 2026, το στάδιο θα γράψει ιστορία ως το πρώτο που θα φιλοξενήσει τρία Παγκόσμια Κύπελλα.
Το 2000, ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα επιστρέφει στο Στάδιο Αζτέκα, στην τελευταία του επίσκεψη μετά τη θρυλική νίκη του στο Μουντιάλ του 1986. Σε αυτό το ιερό γήπεδο —το πρώτο που θα φιλοξενήσει τρία Παγκόσμια Κύπελλα— ο Ντιέγκο έχτισε τον θρύλο του κι έγινε είδωλο για τους απανταχού ποδοσφαιρόφιλους.
Το ντοκιμαντέρ αναβιώνει αυτήν την προσωπική επιστροφή, καθώς ο Μαραντόνα πατάει ξανά το χορτάρι που τον ανέδειξε στον κορυφαίο παίκτη όλων των εποχών. Μέσα από αδημοσίευτο υλικό, η ταινία καταγράφει την επανένωσή του με το τελευταίο μέρος όπου ήταν αληθινά ευτυχισμένος, σε ένα ταξίδι γεμάτο συγκίνηση και ποδοσφαιρικές αναμνήσεις.