Η Θεά της Εξαπάτησης
Ως επιτυχημένη ποντκάστερ, η κωμικός Λέισι Μόσλι ξέρει καλά από απάτες. Τώρα, μοιράζεται την εμπειρία της ταξιδεύοντας σε όλη την Αμερική φέρνοντας στο φως απατεωνιές μικρών πόλεων και κομπίνες μεγαλουπόλεων. Από τα σχήματα Πόντσι ως τους θρησκευτικούς απατεώνες και τους ψεύτικους γαλαζοαίματους, η Λέισι συναντά πληροφοριοδότες, θύματα, ακόμα και τους ίδιους τους απατεώνες με το χαρακτηριστικό της χιούμορ χωρίς να αφήνει τίποτα όρθιο.