Doctor Strange
Στο Doctor Strange της Marvel Studios, ένας διάσημος νευροχειρούργος χάνει την ικανότητα να χρησιμοποιεί τα χέρια του σε ένα φρικιαστικό τροχαίο δυστύχημα. Αναζητώντας θεραπεία, ανακαλύπτει ισχυρή μαγεία σε ένα μυστηριώδες μέρος γνωστό ως Κάμαρ-Ταζ, το μέτωπο ενός πολέμου ανάμεσα σε αόρατες σκοτεινές δυνάμεις που προσπαθούν να καταστρέψουν την πραγματικότητά μας.