Όταν οι υπέρτατοι ήρωες του πλανήτη δημιουργούν τη Super Hero Squad, για να αντιμετωπίσουν τους κακούς, το αποτέλεσμα είναι η πιο υπέρτατη και φιλική σύμπραξη υπερηρώων στην ιστορία της τηλεόρασης. Super Hero Squad.