Ο Ρον Χάλασε
Τα πράγματα πηγαίνουν ξεκαρδιστικά στραβά, όταν ο Μπάρνεϊ, ένας κοινωνικά αδέξιος μαθητής του γυμνασίου, παίρνει στα χέρια του μια δυσλειτουργική, ψηφιακή συσκευή, που υποτίθεται πως είναι «ο κολλητός του έτοιμος για χρήση». Σ’ αυτήν τη συναρπαστική ιστορία κινουμένων σχεδίων, που διαδραματίζεται στο παρασκήνιο της εποχής των κοινωνικών δικτύων, ένα αγόρι και το ρομπότ του ανακαλύπτουν τους υπέροχους μπελάδες της αληθινής φιλίας.
Η ταινία Ο ΡΟΝ ΧΑΛΑΣΕ της 20th Century Studios και Locksmith Animation είναι η ιστορία του Μπάρνεϊ, ενός κοινωνικά αδέξιου μαθητή του γυμνασίου, και του Ρον, της νέας του ψηφιακής συσκευής που περπατάει και μιλάει, και υποτίθεται πως είναι «ο κολλητός του έτοιμος για χρήση». Οι ξεκαρδιστικές δυσλειτουργίες του Ρον — που διαδραματίζονται στο παρασκήνιο της εποχής των κοινωνικών δικτύων — πυροδοτούν το συναρπαστικό ταξίδι του Μπάρνεϊ και του Ρον, όπου και οι δύο προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τους υπέροχους μπελάδες της αληθινής φιλίας. Η ταινία Ο ΡΟΝ ΧΑΛΑΣΕ παρουσιάζει τις φωνές των Ευάγγελου Καζλαρή, Ράντου Πουϊάνου, Χρήστου Θάνου, Έφης Θανοπούλου, Θοδωρή Σμέρου, Πάρη Παρασκευάδη-Πλάνετς, Πέγκυς Μανωλά και Νικόλα Ζωζού.