Nancy Corrigan - Sky Blazer
Φεύγοντας από τη φτώχεια στην Ιρλανδία, η Νάνσι Κόριγκαν έφτασε στην Αμερική με ένα όνειρο. Δεν αρκέστηκε να είναι υπηρέτρια, αλλά χρηματοδότησε τις αεροπορικές της φιλοδοξίες, γινόμενη μια πρωτοπόρος γυναίκα πιλότος που εκπαίδευσε άνδρες μαχητές στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.