Black is King
Το οπτικό αυτό άλμπουμ της Μπιγιονσέ αναπροσδιορίζει τα διδάγματα του "Βασιλιά των Λιονταριών" για τους σημερινούς μικρούς βασιλείς που αναζητούν το δικό τους στέμμα. Ο δίσκος αποτίνει φόρο τιμής στο ταξίδι των μαύρων οικογενειών μέσα στον χρόνο, παρουσιάζοντας την ιστορία της υπερβατικής πορείας ενός νεαρού βασιλιά μέσα από την προδοσία, την αγάπη και την αυτό-ταυτότητα.
Το οπτικό αυτό άλμπουμ της Μπιγιονσέ αναπροσδιορίζει τα διδάγματα του "Βασιλιά των Λιονταριών" για τους σημερινούς μικρούς βασιλείς που αναζητούν το δικό τους στέμμα. Ο δίσκος αποτίνει φόρο τιμής στο ταξίδι των μαύρων οικογενειών μέσα στον χρόνο, παρουσιάζοντας την ιστορία της υπερβατικής πορείας ενός νεαρού βασιλιά μέσα από την προδοσία, την αγάπη και την αυτό-ταυτότητα. Οι πρόγονοί του τον οδηγούν στο πεπρωμένο του και με τα διδάγματα και την καθοδήγηση του πατέρα του από την αγάπη της παιδικής του ηλικίας, κερδίζει τις αρετές που χρειάζεται για να διεκδικήσει το σπιτικό και τον θρόνο του. Τα διαχρονικά αυτά διδάγματα αποκαλύπτονται και αντανακλώνται από τις μαύρες φωνές του σήμερα, που πλέον έχουν κατακτήσει τη δική τους δύναμη. Το “Black Is King” αποτελεί μία ηχηρή διαβεβαίωση μεγάλου οράματος, με πλούσια οπτικά στοιχεία που τιμούν την ανθεκτικότητα και την κουλτούρα των μαύρων. Η ταινία υπογραμμίζει την ομορφιά της παράδοσης και της υπεροχής των μαύρων. Βασισμένο στη μουσική του “The Lion King: The Gift,” και με πρωταγωνιστές τους συμμετέχοντες καλλιτέχνες του δίσκου κι ορισμένες φιλικές συμμετοχές, το “Black Is King” αποτελεί εορτασμό μνήμης της μαύρης εμπειρίας για τον κόσμο μας. Τα βίντεο των “My Power,” “Mood 4 Eva,” και “Brown Skin Girl” βρίθουν κομψότητας και ψυχής. Η ταινία είναι μια αξιομνημόνευτη ιστορία που επηρεάζει ακόμα το παρόν και το ανασυνθέτει. Μία επανένωση πολιτισμών και κοινών διαγενεακών πεποιθήσεων. Μία ιστορία του πώς ο πιο καταδυναστευμένος λαός κατέχει ένα θαυμαστό δώρο και ένα μέλλον γεμάτο αποφασιστικότητα.