Άλιεν: Η Αναγέννηση
Πέρασαν διακόσια χρόνια από τότε που η Ρίπλεϊ (Σιγκούρνι Γουίβερ) έκανε την υπέρτατη θυσία. Τώρα οι επιστήμονες την κλωνοποίησαν — μαζί με την εξωγήινη βασίλισσα μέσα της — ελπίζοντας να αναπαράγουν το απόλυτο όπλο.
Διακόσια χρόνια μετά την τελευταία της περιπέτεια, η Ρίπλεϊ κλωνοποιείται από στρατιωτικούς επιστήμονες, οι οποίοι βγάζουν μια εξωγήινη βασίλισσα από το στέρνο της και εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι και η Ρίπλεϊ και η εξωγήινη είναι γενετικά υβρίδια. Στο μεταξύ, η Ρίπλεϊ συνεργάζεται με μια ομάδα λαθρεμπόρων, μαζί με ένα προηγμένο θηλυκό ανθρωποειδές, για να πολεμήσουν τους αφηνιασμένους εξωγήινους σε ένα σκάφος εργαστήριο που κατευθύνεται προς τη Γη...