Το Σόου των Παλόνι! Αφιέρωμα στο Χάλογουιν!
Οι Λιρόι, Ρέτζι και Τσέρους Πελόνι έχουν τη μοναδική ευκαιρία να παρουσιάσουν ένα αξέχαστο ειδικό αφιέρωμα για το Χάλοουιν, γεμάτο «τρομακτικά» στιγμιότυπα που δημιούργησαν ο Τζάστιν Ρόιλαντ μαζί με μια ομάδα ανερχόμενων σχεδιαστών κινουμένων σχεδίων.