Code Rose
Ένα φλαμίνγκο προσγειώνεται στον διάδρομο ενός αεροπλανοφόρου στη μέση του πελάγους. Ο στρατός χρειάζεται τον διάδρομο ελεύθερο. Προσπαθούν να διώξουν το πουλί, αλλά το φλαμίνγκο επιστρέφει μαζί με ένα σμήνος από φίλους του κάνοντας δίχως σταματημό την γκρίζα μηχανή του πολέμου ροζ.