Τα Χαζοπούλια
Ένα κοπάδι από μικρά πουλιά κουρνιάζουν σε ένα τηλεφωνικό καλώδιο. Το να κάθονται κοντά είναι αρκετά δύσκολο, και μετά έρχεται ένα μεγάλο πουλί που προσπαθεί να ενωθεί μαζί τους με αστεία αποτελέσματα.
Ένα ένα, ένα κοπάδι από μικρά πουλιά κουρνιάζουν σε ένα τηλεφωνικό καλώδιο. Το να κάθονται κοντά είναι αρκετά δύσκολο, και μετά έρχεται ένα μεγάλο πουλί που προσπαθεί να καθίσει μαζί τους. Τα προνομιούχα πουλιά τον κοροϊδεύουν και η νοοτροπία της κλίκας αποδεικνύεται ντροπιαστική στο τέλος.