Kii Yii
Στην κινουμένων σχεδίων επιστημονικής φαντασίας σειρά KiiYii για παιδιά προσχολικής ηλικίας, οι Κι και Γι ταξιδεύουν στο μέλλον, και κατά την παραμονή τους, συναντούν αυτοκίνητα που μετατρέπονται σε ρομποτικούς φίλους. Η KiiYii χρησιμοποιεί παιδικά στιχάκια και τραγούδια για να βοηθήσει τα παιδιά ηλικίας από 1 εώς 4 ετών να κατανοήσουν τους αριθμούς, τα χρώματα και να αναπτύξουν το λεξιλόγιό τους!