Άρης Καλεί Μαμά
Ο εννιάχρονος Μάιλο ανακαλύπτει πόσο χρειάζεται τη μαμά του, όταν εκείνη απάγεται από Αρειανούς. Αποστολή του: να σώσει τη μαμά. Στην πορεία, θα βρει βοήθεια στο πρόσωπο ενός Γήινου, του Γκριμπλ, κι ενός ατίθασου κοριτσιού από τον Άρη, της Κι.
«Βγάλε έξω τα σκουπίδια», «Φάε τα λαχανικά σου»... Τι να τις κάνεις τις μαμάδες τελικά; Ο εννιάχρονος Μάιλο (Σεθ Γκριν) ανακαλύπτει πόσο χρειάζεται τη μαμά του (Τζόαν Κιούζακ), όταν εκείνη απάγεται από Αρειανούς που σχεδιάζουν να της κλέψουν το μητρικό φίλτρο για να το χρησιμοποιήσουν στα δικά τους μικρά. Σε έναν αγώνα ενάντια στον χρόνο και το οξυγόνο, ο Μάιλο δεν σταματά πουθενά προκειμένου να σώσει τη μαμά του. Και με λίγη αναπάντεχη βοήθεια, ο Μάιλο ίσως βρει τον δρόμο που τον οδηγεί σε αυτήν - και μάλιστα παραπάνω από έναν. Ένα συναρπαστικό ταξίδι απόλυτης διασκέδασης από άλλο πλανήτη!