Ενώνοντας το Σύμπαν: Δημιουργώντας το Φύλακες Tου Γαλαξία 3
Ακολουθήστε τον οραματιστή σκηνοθέτη Τζέιμς Γκαν και διάσημους ηθοποιούς όπως ο Κρις Πρατ και η Ζόε Σαλντάνα καθώς αφηγούνται την πορεία του «Φύλακες Tου Γαλαξία 3» από το πλατό στις κινηματογραφικές αίθουσες. Και σταθείτε δίπλα στο καστ και το συνεργείο στις συγκινητικές τελευταίες στιγμές των γυρισμάτων καθώς αποχαιρετούν ο ένας τον άλλον, και κλείστε αυτό το κεφάλαιο της ιστορίας του Πίτερ Κουίλ και της αξιαγάπητης ομάδας του από απροσάρμοστους πολεμιστές.
Ακολουθήστε τον οραματιστή σκηνοθέτη Τζέιμς Γκαν και διάσημους ηθοποιούς όπως ο Κρις Πρατ και η Ζόε Σαλντάνα καθώς αφηγούνται την πορεία του «Φύλακες Tου Γαλαξία 3» από το πλατό στις κινηματογραφικές αίθουσες. Εξερευνήστε τα τεράστια σκηνικά που δημιουργήθηκαν με κάθε λεπτομέρεια για την επική διαστημική περιπέτεια. Δείτε πώς δημιουργήθηκαν τα παράξενα εξωγήινα πλάσματα που κυριάρχησαν στην ταινία σε πρωτοφανείς αριθμούς. Περάστε χρόνο με τον Μπράντλεϊ Κούπερ στο στούντιο ηχογράφησης καθώς δίνει ζωή στον Ρόκετ με την εμβληματική φωνή του. Σταθείτε δίπλα στο καστ και το συνεργείο στις συγκινητικές τελευταίες στιγμές των γυρισμάτων καθώς αποχαιρετούν ο ένας τον άλλον, και κλείστε αυτό το κεφάλαιο της ιστορίας του Πίτερ Κουίλ και της αξιαγάπητης ομάδας του από απροσάρμοστους πολεμιστές. Δείτε αυτά και πολλά άλλα στο «MARVEL STUDIOS: Ενώνοντας το Σύμπαν: Δημιουργώντας το Φύλακες Tου Γαλαξία 3».